Odpovědi na často kladené otázky


  • Jak rychle mohu dostat objednané zámky?

    Pokud máme požadované zboží skladem, obvykle expedujeme v týž den, kdy obdržíme objednávku. Osobní odběr je možný po telefonické dohodě v pracovní dny od 8.00 do 17.00.

  • Zajišťujete pozáruční servis?

    Samozřejmě, zajistíme záruční i pozáruční servis na všechny typy námi dodávaných zámků.

  • Vlastním trezor s elektronickým zámkem LA GARD. Po zadání kódu zámek cca 5s "pípá". Dříve se tak nedělo. Můžete mi poradit?

    Dlouhým přerušovaným tónem po zadání kódu zámek signalizuje, že je slabá baterie. Vyměňte za novou ALKALICKOU baterii.

  • Nevím, jaký zámek si mám vybrat pro svůj trezor, můžete mi poradit?

    Ano, můžeme Vám bezplatně poradit, jaký zámek Vám bude vyhovovat jak po stránce bezpečnostní, tak také obsluhy zámku a cenové relace.

  • Zlomil se mi klíč, je možné mi udělat kopii klíče?

    Ano, samozřejmě, tuto službu provádíme po ověření totožnosti.

  • Nevyhovuje mi nastavení na el. zámku, prov[ádíte reset či přeprogramování zámku?

    Ano, provádíme tuto službu v rámci servisní činnosti.

  • Vlastním trezor se zámkem NL-LOCK, po zadání správného kódu se ozve dlouhý tón a trezor nelze otevřít, co mám dělat?

    V tomto případě volejte dodavatele trezoru či servisní firmu vyškolenou pro NL-LOCK zámky, nebo kontaktujte přímo nás na 777 725 735, 774 232 350

  • Pokud si u Vás vyberu zboží, mohu ho uhradit v hotovosti?

    Po vystavení dodacího listu a faktury můžete uhradit Vámi vybrané zboží jen bankovním převodem na námi určený firemní bankovní účet.